joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

6 клас

 Українська мова  
  1. Тема. Написання НЕ з прикметниками.(2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 47, виконати вправи 393, 397.
  1. Тема. Написання –Н-, -НН- у прикметниках. Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 48, виконати вправи 404.
  1. Тема. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих спостережень. Завдання. Написати твір на тему «Рання весна»
  1. Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс. (2 год.)       Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 49, виконати вправи 411, 416.
  1. Тема. Написання прізвищ прикметникової форми (2 год.) Завдання. Повторити теоретичний матеріал параграфа 50, виконати вправи 421, 429 (тестові завдання) .
  1. Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 52, виконати вправи 436.
  1. Тема. Числівники кількісні та порядкові. Числівники прості, складні, складені. Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 53, виконати вправи 440.
  1. Тема. Відмінювання числівників. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфів 54-56, виконати вправи 454, 458

 

06-10 квітня 2020

6-Г

Тема. Відмінювання числівників. Роздільне написання складених числівників. (4 години) Завдання. Повторити  теоретичний матеріал параграфа  53, опрацювати теоретичний матеріал параграфа  54-55. Виконати вправи 455,460,466

 

6-В клас
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників.  Домашнє завдання. Вивчити теоретичний матеріал параграфа 52(с.167),виконати вправу 437.

Написання разом порядкових числівників з  -тисячний. Узгодження числівників з іменниками. Домашнє завдання. Вивчити теоретичний матеріал параграфів 56-57.Виконати вправу 478.

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Домашнє завдання. Вивчити теоретичний матеріал параграфа 56(с.179-180).Виконати вправу 481.

 

6-Б

Повторити пар.53.Виконати вправу 433.

Вивчити теор.матеріал пар.54.Виконати впр.455.

Повтор.  теор.мат. пар.53-54.Виконати впр.460.

Вивчити теор.мат.пар.55.Виконати впр.466.

 Українська література

6-Б, 6-В

 1. Позакласне читання. Прочитати В.Нестайко "Таємниця трьох невідомих"

2. Вивчити біографію Ярослава Стельмаха.

3. Прочитати "Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера". Переказувати і відповідати на запитання.

  1. Виписати (5-10) художніх засобів, відповісти на запитання
  2. Вивчити біографію Лесі Воронини
  3. Прочитати повість «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»
  4. Скласти план-характеристику образу Клима Джури

 

Квітень

6-Б,6-В

Вивчити біографію Лесі Воронини.

Прочитати повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку -9".

Скласти план до образу Клима Джури.

Написати твір-характеристику улюбленого персонажа.

6-А клас.

Виконати контрольну роботу №5.(письмовий  твір у формі есе"Місце  уяви, фантазії ,романтичності   в житті сучасної людини").Творчість Я. СТЕЛЬМАХА,Л.Воронини.
Завдання виконати до 13.04 і скинути на електронну пошту

 Зарубіжна література
 6-В клас
    1. Написати твір, підготуватися до якого було задано на 16.03: « Мистецтво у долі людини»( за повістю В. Короленка «Сліпий музикант).
    2. На урок позакласного читання прочитати повість Г,Бічер- Стоу» Хатина дядька Тома»
    3. Самостійно прочитати біогафію Мацуо Басьо. Вивчити 3-4 хайку за бажанням. Виписати в зошит та вивчити визначення «хайку», «ліричний герой»( ст 192-195). Відповідати на запитання на ст 195 підручника
     4.Прочитати біографію та виконати в зошиті хронологічну таблицю «Роберт Бернс. Життя і творчість»
Вивчити напам‘ять поезію Р. Бернса « Моє серце в Верховині»
       5. Навчитись виразно читати вірш Дж. Родарі « Листівки з видами міст».
      Відповідати на запитання на ст. 205
        6. Виконайте письмово в робочому зошиті одне із завдань  пункту 5( « а «або «б»)
Англійська мова

 6-Б

Module 3. Відані люди і легенди

1. Переказати опрацьований текст про Леонардо да Вінчі.

2. Історичні постаті (прочитати та виконати завдання на с.46-47 SB)

3. Повторити граматичний матеріал Past Simple (SB GR 4/5)

 4. Вчити неправильні дієслова

5. Виконати вправи з WB на с.24-25

6. ПРочитати текст "The Pilgrims - Sailing to a new life!" (SB c.47)

7. WB вправи на с.26

8. SB вивчити діалог (с.49)

6-А, 6-В, 6-Г

1. SB Виконати вправи 1-4 (с.38), вивчити слова впр.1 (с.38), виконати впр.1 (с.46)  WB Виконати впр. 1-4 (с.32)

аудіо для прослуховування (слухати)

2. SB Виконати впр. 1-4 (с.40) (текст прочитати, перекласти, повторити/вивчити слова). SB виконати впр. 1-3 (с.36), 1-2 (с.38). Підготувати розповідь  за текстом с.40 SB або с.36 SB 

3. SB Опрацювати текст с. 113, виконати впр. 2. Зробити проект "My photo album". WB Повторити неправильні дієслова. Вивчити/повторити слова  с.93-94 

 

Квітень

6-А, 6-В, 6-Г
1)Повторити вживання Past Simple. Вивчити правила про утворення Past Continuous. Виконати впр. 1,3,4 на с. 41 (SB)
2) Опрацювати впр. 1-4  на с. 33 (WB). Переглянути відеоролик.
3) Написати впр. 1,2 на  с. 35 (WB) і впр. 1,2 на  с. 43 ( SB)

6-Б

Тема "Everyday English". Вивчити вирази з впр.2а, ст. 49 (SB ), опрацювати діалог, скласти і написати свій діалог про минулі вихідні. Виконати впр.3 і 4 на ст. 26(WB) Вчити неправильні дієслова (Irregular verbs).

 Історія

6-А 6-Б

  1. Римська імперія в ІІ ст. до н.е.
  2. Диктатура Цезаря
  3. Практичне заняття. Історичний портрет Юлія Цезаря (письмово в зошиті)
  4. Римська імперія. Октавіан Август.
  5. Римська імперія в І-ІІ ст.
  6. Місто Рим і його повсякденне життя (заочна подорож в Рим), зробити опис екскурсії
  7. Релігія та культура Давного Риму. Скласти історичну таблицю.

Квітень

1. Виникнення і поширення християнства.

2. Кризові явища в Римській імперії

3. Падіння Західної Римської імперії

4. Урок узагальнення. Тематична. Письмово завдання з підручника.

5. Походження слов'янських народів.

6. Суспільне життя і духовність слов'ян

7. Розселення слов'ян

8. Практичне заняття. Побутова культура українців.

 

 

 

6-В, 6-Г

1. Прочитати §33, письмово дати відповіді на запитання №3, 4 на с.144.

2. Прочитати §34, письмово в робочому зошиті охарактеризувати своєрідність архітектури давніх греків.

3. Прочитати §35. Скласти письмово в зошиті історичний портрет македонського царя Філіппа ІІ.

4. Прочитати §36. Письмово в зошиті складіть Хронологічну таблицю подій Східного походу Александра Македонського

5. Прочитати §37. Розв'яжіть хронологічну загадку (с.162)

6. Виконати практичне заняття №9. складіть і запишіть у робочий зошит коротке повідомлення про події в материковій Греції 4-2 ст. до н.е. (с.163), завдання 1.

МАТЕМАТИКА

 1 тиждень: Опрацювати параграф 40, вивчити правила напам‘ять. Виконати завдання номер: 1112; 1114; 1117; 1119; 1122.
2 тиждень:
повторити параграф 40, вивчити правила з параграфу 41. Виконати завдання номер: 1124; 1126; 1139; 1141; 1143; 1145.
3 тиждень:
повторити параграф 41. Виконати завдання номер: 1147; 1149; 1151; 1153; 1157.
Переглянути відеоуроки!

https://youtu.be/XtSbGRBbiwU

https://youtu.be/QSrzWmapoBA

 4 тиждень навчання
Вивчити теоретичний матеріал параграфу 42.
Виконати завдання № 1171; 1175; 1179; 1185; 1187.

5 тиждень навчання
Повторити теоретичний матеріал параграфу 42.
Виконати завдання № 1191; 1193; 1197; 1199; 1201

 Біологія

1. Тема. Голонасінні. Д/з. Опрацювати тееретичний матеріал §42, заповнити табл. на с.189(крім квіткових рослин); скласти словничок термінів (в подальшому до кожної теми!!!)

2. Тема. Покритонасінні (квіткові). Д/з. Опарцювати теоретичний матеріал §43, заповнити табл. на с.193, скласти словничок термінів.

3. Тема. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин. (Тема вивчається опційно). Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал §45, виконати завдання після параграфа 1, 2 (усно); скласти словничок термінів.

 

  1. Тема. Рослинні угрупування. Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал §46, скласти словничок термінів.
  2. Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Д/з. Підготувати проекти на одну із тем: «Як утворюється торф і кам’яне вугілля», «Викопні рослини»
  3. Тема. Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Д/з. Опрацювати §47, 48, створити словник термінів, виконати завд. 1, 2 (с.218)
  4. Тема. Розмноження та поширення грибів. Д/з. Опрацювати теоретичний матеріал §49, створити словничок термінів

 

Квітень

з 06.04 до 10.04

Тема: Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин. Д/з: Виконати практичну роботу у текстовому документі за інструктивною карткою.

Тема: Практична робота № 4 . Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. Д/з: Виконати практичну роботу у текстовому документі за інструктивною карткою.

 Географія

1.  Течії в океані. Вивчити §44. Дати відповіді на питання: як утворюються течії; теплі і холодні течії, як їх відрізнити. Розглянути фізичну карту світу і нанести на контурну карту теплі і холодні течії.

2. Багатство вод Світового океану. Опрацювати §45. Охарактеризувати групи морських організмів. За бажанням: створити презентацію або лепбук про морських жителів.

3. Води суходолу: поверхневі і підзумні. Річка: річкова система, її елементи. Опрацювати §47.

4. Живлення, водний режим, робота річок. Пороги і водоспади. Опрацювати §48. Практична робота 6. Позначення на контурній карті річок.

5. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Опрацювати §49. Практична робота 6. ПОзначення на контурній карті озер

6. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми. Опрацювати §50

 

 дистанційне навчання (логіни та паролі такі як на інформатику)

 Інформатика
  • Виконати проекти с.163 – 164 (описаний). Самому зібрати до одного цілого і перевірити його роботу.
  • Вправа 2. Будильник (с. 168) описана в підручнику, самому зібрати до одного цілого та перевірити його роботу.
  • Створити проекти № 5, 7, 8**(с.171 - 172).(8** завдання на 12 балів)

Проекти можна робити в Скретч он-лайн.

Квітень

Вкладені алгоритмічні структури

  1. Вивчити теоретичний матеріал с.173-178. Виконати вправу 1 на с.178

Завдання виконати до 12.04.2020 Надіслати вчителю на пошту.

  1. Виконати завдання

 Скопіювати посилання та перейшовши за ними виконати завдання. Отримати сертифікат. Сфотографувати зелені кружечки та прикріпити  на сайті moodle.

https://studio.code.org/s/course3/stage/11/puzzle/1

https://studio.code.org/s/course3/stage/13/puzzle/1

 

 Трудове навчання

Хлопці

Вивчити процес виготовлення вішалок,вибрати виріб для проекту та пройти тест 6 кл.

 https://www.youtube.com/watch?v=uSyBsjai2U4&app=desktop

https://naurok.com.ua/test/trudove-navchannya-z-praktikumom-3402.html пройти тест

Квітень

Рама для фото

 

Дівчана

до 20 березня

Виготовлення вишивки у Великодньому мотиві лічильними та декоративними швами. Замалювати три моделі-аналоги. Створити графічне зображення виробів

http://vishivanka.net.ua/articles

https://mala.storinka.org/%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B8-%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%88%D0%B2%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%88%D0%B2%D0%B8-%D0%B7-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8-%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8.html

до 27 березня

Добір візерунка для вишивання. Перенсення малюнка на тканину

до 03 квітня

Вишивання виробу швами: назадголку, стебловий, ланцюжок, нетельний

до 10

Трудове навч.Тема 4.Вишивання виробу початковими швами. Добір кольорів.Сайт: Великодній рушник і серветки./.samotuzhky.com.ua

 Основи християнської етики
 Опрацювати теми № 23, 24, 25, 26
 Основи здоров'я

 Тема. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

  • Опрацювати теоретичний матеріал п.23
  • Вивчити правила користування газовими та електричними приладами
  • Створити проект "Бережемо електроенергію" (завдання на с.114)

Тема. Безпека при користуванні засобами побутової хімії

  • Вивчити теоретичний матеріал п.26
  • Обговорити з батьками рекомендації щодо зберігання і застосування засобів побутової хімії
  • Виконати завдання на с.121. Моделюй - набувай життєвих звичок
  • Ознайомитися з правилами поведінки під час епідемії коронавірусу, обговорити з батьками і дотримуватися їх
Образотворче мистецтво

березень

https://drive.google.com/open?id=1TN2u-2UiOrXjStk6YbP6lpfmNtfb3bdS

 квітень

https://drive.google.com/open?id=1YbhxeA7EFaTzLU73z7OV74dKhHM_DqDy

Музичне мистецтво

1. Творчість Й.Гайдна, слухання- Й. Гайдн "Соната для ф-но ре-мажор номер 37", розучити пісню Ю .Рожкова "Музика"
2. Творчість Б. Лятошинського та Й.Штрауса, слухання - Й . Штраус Полька "Грім та блискавка", Б. Лятошинський "Квартет номер 2 для двох скрипок, альта та віолончелі", повторити пісню Ю. Рожков "Музика"
3. Творчість Л.ван Бетховена,  слухання- Л.ван Бетховен - "Симфонія номер 5, 1 час. в сучасній обробці", розучити пісню А.Мігай "Козацька пісня"

4. Прослухати та проаналізувати твір - Г. Свиридов Оркестрова увертюра до фільму "Час уперед". Повторити пісню А . Мігай "Козацька пісня".

Фізична культура

https://drive.google.com/open?id=1nUQYUR-PUhjCbx0sc39JNzOax7sUkEKZ

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru