joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

 5 клас

 

Українська мова

 
  1. Тема. Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 49, виконати вправи 390, 396.
  1. Тема. Другорядні члени речення. Додаток. (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 51, виконати вправи 403, 406.
  1. Тема. Другорядні члени речення. Означення. (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 52, виконати вправи 411, 415.
  1. Тема. Другорядні члени речення. Обставина. (2 год.)       Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 53, виконати вправи 417, 421.
  1. Тема. Тренувальні вправи. Другорядні члени речення. (2 год.) Завдання. Повторити теоретичний матеріал параграфа 51- 53, виконати вправу 425, тести на сторінці 158 .
  1. Тема. Речення з однорідними членами. (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 54, виконати вправи 427,429
  1. Тема. Речення з однорідними членами. (2 год.) Завдання. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 55, виконати вправи 439,443

 

06-10 квітня 2020

5-А, 5-Б, 5-В

Тема. Узагальнювальне слово в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальню вальних словах у реченнях з однорідними членами. (4 години) Завдання. Повторити  теоретичний матеріал параграфа  54, опрацювати теоретичний матеріал параграфа 55. Виконати вправи 433,445, 447.

5-А, 5-Г 

Вивчити теор. матеріал пар.57. Виконати впр. 451, 455. Повт.пар.57.

Вивч.  теор.  матеріал пар.58. Виконати впр.461.

Опрацювати теор.мат.пар.59. Написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

 


1. Завдання для понеділка: повторити вивчений матеріал, виконати твору вправу із використанням електронних ресурсів.
2. Завдання для середи: опрацювати правила з параграфу 27, виконати вправу 451.
3. Для четверга: повторити параграф 27, виконати вправу 455.
4. Для п’ятниці: виконати тести (онлайн), вправа 456 (усно).

 Українська література  
  1. Тема. Позакласне читання. О. Сенатович «Малий Віз» Завдання. Прочитати твір Валерія Шевчука «Панна квітів»
  1. Тема. С.Васильченко «У бур’янах». Україна часів Т.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С.Васильченка) Завдання. Виразно читати, переказувати повість «У бур’янах».
  1. Тема. «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…». Картини довколишнього світу, природи в поезіях Тараса Шевченка _ художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. ТЛ: персоніфікація, ліричний твір (3 год.) Завдання. Вивчити напам’ять вірш «За сонцем хмаронька пливе…». Опрацювати статтю в підручнику (С.195)    Вивчити напам’ять вірш «Садок вишневий коло хати…». Опрацювати статтю в підручнику (С.196).   Намалювати ілюстрацію до улюбленої поезії Т. Шевченка.
  1. Тема. Виразне читання поезій Т. Шевченка.Завдання. Підготувати виразне читання улюбленої поезії українських авторів про природу.
  1. Тема. Павло Тичина. «Не бував ти у наших крах!». Коротко про поети і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. ТЛ: ліричний герой. Завдання. Виразно читати поезію «Не бував ти у наших крах!». 
  1. Тема «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П.Тичини. Завдання .Вивчити напам’ять один вірш П. Тичини (на вибір). Опрацювати статтю в підручнику (С.201)    

06-10 квітня 2020

 5-Б, 5-В

Тема.  Євген Гуцало. «Лось». Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.    (2 години). Завдання.1. Прочитати і переказувати оповідання Є.Гуцала «Лось»   (С. 204 – 210). Скласти і записати план  твору. 2.Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику (С.211). 3.З’ясуйте, чи занесений лось до Червоної книги України. Знайдіть у мережі Інтернет або в спеціальній літературі цікаву інформацію про життя лосів у дикій природі (за бажанням).

 

5-А клас
Євген Гуцало. "Лось ".Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла-наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні"Лось".Співчуття, милосердя-шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.  ТЛ:оповідання.  Домашнє завдання. Прочитати оповідання "Лось ".
Опрацювати відомості з теорії літератури про оповідання. Виконати завдання (с.210-211).

 ЛРК.Рідна земля в поезії поетів-краян(С.Будного,В.Вихруща, Г.Костів-Гуски, Я.Бензи). Домашнє завдання. Вивчити один із віршів поетів-краян напам'ять.

 


1. Виконати тести із перевірки вивченого.
2. Ознайомитись із біографією Є. Гуцало. Прочитати оповідання «Лось» (204-210 с.)

 Зарубіжна література

 5а,б,в:
Написати твір, підготуватися до якого було задано на  17.03 «Порівняльна характеристика Тома Сойєра та Полліанни»(за романами М. Твена та Е. Портер) або « Чого навчила мене гра в радість»( за романом Е. Портер «Полліанна).
2. На урок позакрасного читання прочитати твір Джеймса Баррі «Пітер Пен».
  3. З підручника скорочено або за бажанням у повному обсязі прочитати повість- казку Л. Керролла « Аліса в краіні див». Виписати в робочий зошит  та знати визначення  «фантастика»,»нонсенс».
   Відповідати усно на запитання підручника на ст. 220.
    Завдання 6 зі ст. 220 виконати у зошиті
     3. Вивчити напам‘ять вірш Марини Цвєтаєвоі «Книжки в палітурках червоних».

5-Д Льюїс Керролл "Аліса в країні див" (с.202-231), читати, дати відповіді на запитання.

 Англійська мова

5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г

1. Типи фільмів, прикметники (SB c.90) Вивчити усно та письмово

2. SB VB 24 (впр. 4-7) WB c.49-50

3. Написати e-mail про улюблений фільм (SB впр1 с.91 - зразок)

4. Прочиати та опрацювати текст "Native Americans", виконати впр. 2-4, підготувати розповідь про три племені.

5. Виконати впр. на с.51 WB

6. Повторення: опрацювати та виконати впр на с.93-96 (SB), c.52-53 (WB)

5-Д

1. Кн. с.138 Вивчити слова. Читати і перекладати текст.

2. Виконати впр 2, 3 ,4 с.138 Кн

3. Виконати вправи 1, 2 (зошит с.21)

4. Виконати Notions and Functions (зошит с.21)

5. Книжка с.39 виконати впр. 1-5 +Quiz

6. Книжка с.40 впр.1 Зошит с.22

7. Книжкка  с.42 виконати впр. 1-6. Зошит с.23 (читати текст і виконати завдання до тексту)

 

Квітень

5 Д клас 

1. Прослухати тексти із книжки на ст. 41 і позначити відповідні малюнки.

2. Виконати тести із зош. с. 22.

3. Прослухати текст і виконати завдання на відповідність із зош. на с. 101 завд. F.

5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г

Тема "Amazing adventures", Module 6. Опрацювати нові слова SB p.97-98. Прочитати і розібрати три листівки і виконати впр.2 і 3 (SB) та впр.1,2,3 на ст. 54 у WB. Вчити неправильні дієслова (Irregular verbs) на останній сторінці SB.

 МАТЕМАТИКА

 п. 35 прочитати і записати в зошиті розв’язані приклади з нього. Вивчити правила напам’ять . Виконати номери 969(1, 3, 5); 971(1, 3, 5, 7); 972(1, 3, 5, 7, 9, 11) 982(1, 3, 5, 7, 9, 11)

2. Повторити параграф 35!
Виконати завдання № 977(1, 3 , 5), 979(1,3), 984(1,3,5) 986(1,3,5), 1002(1,3) 1006(1) і задачі 988, 992, 994, 1016, 1018.

3. Повторити параграф 35!
Виконати завдання № 1009; 1011; 1021; 1023; 1024; 1026; 1028;1030.
Підготуватися до самостійної роботи, яка відбудеться у п‘ятницю на тему: «Ділення десяткових дробів» (параграф 35).

 4 ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ.
Вивчити параграф 36! Перегляньте відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0
Виконати завдання № 1042; 1046; 1050; 1052; 1058

Квітень  06-10

Цього тижня розв’язуємо номери 1138(15, 16, 17, 18, 19, 20) та 1139(3, 4 ,5)і повторюємо тему: Дії з десятковими дробами під час перегляду відео уроків на ТБ. В четвер он-лайн тест.Доброго всім здоров`я.

 

5-В

заходимо на дистанційне навчання (логіни та паролі такі як на інформатику)

 Історія України

1. Прочитати  §15, відповісти на запитання (с.89) письмово в робочому зошиті

2. Прочитати § 16, завдання 1-9 (с.95), дати письмову відповідь

3. Прочитати §17, дати письмову відновідь на запитання 1-12 (с.101)

Квітень

Тема Революція Гідності 2013-2014 рр. Прочитати параграф 18,підготувати повідомлення про одного з героїв Небесної Сотні,які проживали наТернопільщині

 Історія Тернополя

1. Прочитати §8, дати усно відповіді на запитання  (с.34)

2. Урок узагальнення, напишіть в робочому зошиті відповіді на запитання с.35 в підручнику

3. Прочитати §9, усно відповісти на запитання в підручнику (с.40)

Основи християнської етики

1. Тема. Дитинство Ісуса Христа. Виконати завдання № 5, 6 (с.51-52) в зошиті письмово.

2. Тема "Служіння Ісуса Христа". Виконати завдання в зошиті на с.54 №7, 8 усно

3. Тема "Дві головні заповіді любові". Виконати письмово в зошиті завдання №5, 6, 7 (с.55-56)

 Природознавство

Різноманітність організмів. Тварини. Гриби.

Опрацюйте теоретичний матеріал  §35, 36.

Виконайте завдання в робочому зошиті ст 76 (урок 3);  ст 78 (урок 4)

 

Різноманітність організмів. Бактерії

  1. Опрацюйте теоретичний матеріал  §37
  2. Виконайте завдання в робочому зошиті ст 82  (урок 5);
  3. Виконайте практичне заняття № 10 (робочий зошит ст 78- 80)
  4. Виконайте практичне заняття № 11 ((робочий зошит ст 83 - 84, урок 6)

 

1. Опрацюйте § 38 та 39. 
2. Виконайте завдання в робочому зошиті ст 85 (урок7) та ст 86-87 ( урок8)
 
квітень
Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне та водне середовище життя, пристосування організмів до життя в ньому.
1. Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4
2. Опрацюйте теоретичний матеріал § 40 та 41. 
3. Виконайте завдання в робочому зошиті ст 88 - 89 (урок 9) та ст 90 - 91 ( урок 10)
 
Виконайте навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини" - підручник ст.173. Термін виконання 3 тижні
 Інформатика

Виконати ІТ-книга урок 22, 23, 24 (code.org) – отримати сертифікат, сфотографувати на телефон його зелені кружечки(вверху), що є завданнями.

Вивчити з підручника с.186 – 193,

Виконати ПР №5(с.193)

Квітень

https://drive.google.com/open?id=1W8oBD6biLequaidseX2MMvpl3ND47uHl

  Трудове навчання

Дівчата

 https://vseosvita.ua/library/tehnologia-prigotuvanna-salativ-koktejliv-ta-vinegretiv-109039.html

Завдання:Розв'язати ребус відповісти на питання-письмово

Робочий зошит-Проєкт №5 заповнити

 

Хлопці

https://falko.ucoz.ua/publ/ob_39_ekti_praci/5_klas/tekhnologija_vigotovlennja_derev_janoji_igrashki/4-1-0-75

Технологія виготовлення дерев’яної іграшки. Ознайомитись та вибрати виріб для проекту.

https://naurok.com.ua/test/teoriya-3399.html пройти тест

https://naurok.com.ua/test/4-derevina-yak-konstrukciyniy-material-41197.html пройти тест

Квітень

Вироби до Великодня своїми руками

 

 Основи здоров'я

 Тема. Пожежна безпека

  • Вивчити теоретичний матеріал п.22
  • Намалювати "трикутник безпеки"
  • Написати правила безпечного багаття

Тема. Автономна ситуація

  • Опрацювати теоретичний матеріал підручника п.23
  • Записати "формулу безпеки" в автономній ситуації с.134
  • Ознайомитися з правилами поведінки під час коронавірусу, обговорити з батьками і дотримуватися їх

 

Образотворче мистецтво

березень

https://drive.google.com/open?id=1a6oVBS8guQ13d7X0RPerU8JUE7HtSljD

 квітень

https://drive.google.com/open?id=1Tjyv6eML9cvyMIrhO7GCQxvn0kQQnXfR

Музичне мистецтво

1. Творчість М. Калачевського, ознайомитись з особливостями українських народних інструментів, повторити текст пісні Н. Май "Червона калина".
2. Творчість Ф. Шуберта та Дж.Каччіні, прослухати муз. матеріал "Ave Maria" у вик.  різних співаків, розучити пісню В.Філіпенка "Прийди, прийди весно красна".
3. Творчість М. Глінки, слухання- М. Глінка "Венеціанська ніч" та хор "Слався" з опери "Іван Сусанін", повторити всі вивчені пісні

4. Прослухати та проаналізувати твір Л. Деліб Піцикато "Навшпиньки" з балету "Сільвія". Розучити пісню О. Злотник "Школярі-школярики".

Фізична культура

https://drive.google.com/open?id=1nUQYUR-PUhjCbx0sc39JNzOax7sUkEKZ

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru