joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

2 клас

 Українська мова

до 20 березня

  •  О.Копиленко "Кріт-неборака" (с.44), читати, переказувати. с.45, вправи 1-7
  • В.Кириченко "Тільник" (с.46) читати, переказувати
  • Досліджуємо прикметники с.47, впр. 1-6
  • Ю.Чеповецький "Як я допомагаю Петрику робити уроки" (с.48-49), читати, переказувати. впр.1-7

до 27 березня

Окуляри на всі випадки, читати і переказувати, впр. 1, 3 (с.50-51)

Вчимося порівнювати, прочитати, виконати завд 1-3 (с.52)

Дієслово, виконати завдання 1-4, вивчити правило (с.53)

 до 03 квітня

 Описуємо свій день (с.54), виконати завдання №1-4

Звуконаслідування (с.55), виконати завдання №1-4

Помічники пілотів: сигнальники, читати, дати відповідь на запитання, виконати завдання №1-4 (с.56-57)

Описуємо порядок дій (с.58-59), виконати завдання 1-7

Записуємо рецепти. Використовуємо дієслова у різних формах (с.60), прочитати, виконати завдання №1-4

 

Травень

1.Подорож листочка. За Наталею Чуб. Створити словесний портрет листочка, придумати кінцівку твору. С.71, вик.впр.1-8(усно), впр.9-10(письмово).

2.Чорна-чорна курка. За Г.Вдовиченко. С.72, порівняти курку і листочок.

3.Досліджуємо мову твору. С.73, вик.впр.1-4,6-7, впр.5(письмово).

4.Чорна-чорна курка(продовження), с.74-75, читати, переказувати, впр.1-6(усно), впр.7(письмово).

5.Досліджуємо газету. С76-77, впр.1(усно), впр.2-3(письмово).

6.Досліджуємо газету. C.78, впр.4-7(усно).

7.Повторюємо в кінці року. Текст.С.79, впр.1-4(усно), впр.5(письмово).

8.Прекрасний принц. Ніколаус Гайдельбах. С.80-81, чит., перек. Впр.1-4(усно).

9.Повторюємо в кінці року. Речення.С82, впр.1,3-6(усно), впр.2(письмово).

10.Повторюємо в кінці року. Звуки і букви. С.83, впр.1-3,6(усно), впр.4,5(письмово).

11.Джон Сьєжка. Правдива історія про трьох поросят. С.84-85, чит., перек., впр.1-6(усно).

12.Запитуємо і відповідаємо. С.86,впр.1-3(усно).

13.Повторюємо в кінці року. Будова слова. С87, впр.1,3,5,6(усно), впр.2,4(письмово).

14.Коли потрібна поліція. С.88, чит.,перек. Впр.1-3(усно).

15.Повторюємо в кінці року. Частини мови С.89, впр.1(письмово), впр.2-9(усно).

16.Повторюємо в кінці року. Значення слова. С90, впр.1,4-6(усно),2,3(письмово).

17.Повторюємо в кінці року. Правила правопису. С.91, впр.1-5(усно), впр.6(письмово).

18.Читаємо вірші про літо.С92-93, впр.1-2(усно), впр.3(письмово).

 ЯДС

до 20 березня

  • Як прали наші предки (с.56), прочитати, дати відповіді на запитання.
  • Велосипед: зручно і корисно (с.57), проситати, описати (усно), намалювати велосипед майбутнього
  • Предмети з недавнього минулого. Назвати і описати, що зображено (с.58)
  • Людина вчиться у природи (с.59). Вибрати тварину і порявняти її з винаходом, зображеним поряд.
  • Веякро (с.60), читати, переказувати, дати відповіді на запитання з 1-5.

до 27 березня

 Українські винахідники (с.63), прочитати.

Винаходи і відкриття (с.64), прочитати, виконати завдання 1-4

Чи може винахід бути небезпечним (с.65), прочитати, виконати завдання 1-4.

Виготовити рюкзак за зразком (с.74-75)

 до 03 квітня

Транспорт колись і тепер (с.68-69), прочитати, опрацювати завдання 1-4

Рух і сила (с.70), читати, виконати завдання 1-2

Рух і прості механізми (с.71), прочитати, опрацювати завдання 1-3

Види руху (с.72), прочитати, опрацювати завдання 1-3

"котики-воркотики - це вербовий цвіт" (с.79)

 

 

Травень

1.Подорожі в минуле України. С.86, читати, завд.1-3(усно). 

2.Що таке енергія. С.89, завд.1-3(усно).

3.Енергія Сонця. С.90, завд.1-4(усно).

4.Енергія вітру і води. С.91, завд.1-3(усно).

5.Електроенергія. С.92, завд.1-3(усно).

6.Ощадне використання енергії. С.93, завд.1(усно).

7.Повторне використання матеріалів. Закладка для книжки. С.95(виготовити).

8.Матеріали. С.96, завд.1-3(усно).

9.Властивості матеріалів. С.97, завд.1-3(усно).

10.Змінюємо форму. С.98-99(дослідити).

11.Дивовижна нафта. С.100, завд.1-3(усно).

12.Іграшка зі старого диска. С.102 у підручнику (виготовити).

13.Скільки сміття! С.103, завд.1-3(усно).

14.Що роблять зі сміттям. С.104, завд.1-3(усно).

15.Людина у природному середовищі. С.105, завд.1-3(усно).

16.Як планувати вихідний день. С.106, завд.1-5(усно).

17.Безпечне літо. С.107, завд.1-4(усно).

18.Прості механізми в іграшках. У підручнику с.109, виготовити метелика. 

 Математика

до 20 березня

  • Таблиця ділення на 4 (с.99-100), виконати завдання (1-7)
  • Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів (с.100-101), виконати №1-5
  • Таблиця ділення на 4 (закріпити), виконати №1-5 (с.102-103)

до 27 березня

 Таблиця множення числа 5 (с.103), виконати №1-9

Кратне порівняння чисел (с.105-106), виконати завдання №1-6.

Таблиця ділення на 5 (с.107-108), виконати завдання №1-8.

 до 03 квітня

ТАблиця множення числа 5, таблиця діленя на 5 (закріпити) (с.108-109), виконати №1-7

Множення числа 10. Ділення на 10 (с.110-111), виконати №1-4

Вирази на множення і ділення (с.111) №5-8

 

Травень

1.Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби. С.116-117, завд. 1-6(усно).

2.Таблиця множення числа 7. С.118, завд.1-3,5,6(усно), завд.4,7,8(письмово).

3.Робота з календарем. С.119-120, завд.1,2,4,5,6(усно), завд.3(письмово).

4.Таблиця ділення на 7.С.120-121, завд.1-3,6-8(усно), завд.4-5(письмово).

5.Знаходження невідомого діленого і дільника. С.122-123, завд.1-4(усно).

6.Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. С.123-124, завд.1,3,4(усно), завд.2(письмово).

7.Перетворення іменованих чисел. С.124-125, завд.1,2,4(усно), завд.2,3,5(письмово).

8.Таблиці множення числа 9 і ділення на 9. С.125-126, завд.1-5,7(усно), завд.6(письмово). 

9.Повторення вивченого. С.127-128, завд.1-3,6,8,9(усно), завд.4,5,7(письмово).     

 Англійська мова

 2-А

1. Книжка с.118-119 Читаємо і перекладаємо. с.119 впр. 2. За зразком впр.4 намалювати і описати свою сім'ю. Зошит с.120.

2. Книжка с.120-121 (читаємо і перекладаємо), с.121 впр.2. За зразком впр.4 намалювати і описати трьох тваринок. Зошит с.121

3. Книжка с.122-123 (читати і перекладати). с.123 впр. 2. Зошит с.122

2-Б

1. Повторити слова усно і письмово: teacher ['ti:ʧə] - вчитель; pupil [ˈpjuːpl] - учень; housewife ['hauswaıf] - домогосподарка; fireman [ˈfaɪə.mən] - пожежник; pilot ['paılət] - пілот; he is / she is - він є.. / вона є...; doctor ['dɔktə] - лікар; policeman [pə'li:smən] - поліцейський; farmer ['fɑ:mə] - фермер; postman ['pəustmən] -поштар; zookeeper [ˈzuːˌkiː.pɚ] - працівник зоопарку

  1. Вивчити пісеньку Two kind doctors
  2. Повторити літери M, N, O, P і слова до них
  3. Виконати впр.4 з книжки і WB впр.3-4 с.33
  4. Виконати впр. 1-3 с.34 книжка та WB
  5. Виконати впр. 2-3 (виділити великі букви і крапки)
  6. Виконати впр. 1-3 WB с.35

 

2-Г

1. ПОвторити слова по Animal groupc (книжка с.68) Структура: have got - мають. How many ..legs.. have ..cows.. got? Скільки ..ніг.. мають ..корови..? Утворення множини іменників (винятки!) (книжка с.103)

  1. Вивчити слова: ride a roller coaster – кататися на американських гірках; ride a horse – кататися на коні; win a prize – виграти приз; buy chips – купувати смажену картоплю; drink lemonade – пити лимонад; throw a ball – кидати м’яч; eat burger – їсти бургер.
  2. Опрацювати структуру: I’d like to – я б хотів. WB с.71
  3. Книжка с.73 – прочитати та з’єднати. WB с.73
  4. Книжка с.74-75 прочитати про погані яблука. WB с.74-75
  5. Книжка с.76 (читати і відповісти «так» чи «ні»)
  6. Книжка с.77. WB с.76-7.

___________________________________________________

06-10 квітня

2-г

1. Rewiew. SB.p.77 Ex.1(послухати/намалювати) Ex.2(Скласти 2-3 речення)

  1. Пройти тест онлайн (до 08.04 00 год.)
  2. Читати та перекладати текст «In the AMUSEMENT PARK»

In the AMUSEMENT PARK

 I like riding  a roller coaster. It's fun!

 I am riding a horse now. I am not throwing a ball.

 I am hungry. I'd like to buy chips and eat a burger. I can drink lemonade , too.

https://youtu.be/jxcJjoYXGGQ

 

                         2-А

До 20.04

  1. Unit 13. Tidy up! -Опрацювання лексики та діалогу CB. p. 96 -Виконання вправ WB. p. 96
  2. Grammar -Звороти There is/ There are p.97 WB.p.97
  3. Numbers 11-20 -Числівники 11-20 CB.p.98 -Вправи p.98
  4. Letter Ii -Звук i у закритому складі p.99 WB.p.99
  5. Skills Time!-Навики читання CB.p.100 WB.p.100
  6. Навики аудіювання та письма p.101 WB.p.101 аудіо

 2-В

1) Слухати і вивчити вирази на с. 78(SB), виконати вправи на с. 78(AB)
2) Практикувати навички сприймання на слух( слухати пісню #1, с. 80(SB), виконати впр. на с. 79 (AB)

 

2-В,2-Г

До 04.05

  1. Unit 9 . Опрацювати нові лексичні одиниці PB p.78(аудіозапис).
  2. Виконання вправ AB p.78.
  3. Розвиток навичок аудіювання та граматики (PB p.79).
  4. Виконання вправ AB . p.79.
  5. Практикування навичок сприймання на слух ( прослуховування пісні PB. p. 80).
  6. Виконання вправ AB p.80.

 https://www.youtube.com/watch?v=U2XWL0JlfEQ&authuser=0

 

2-в клас

до 30.04
1) Вивчити  вирази з впр. 2 на с. 79 (SB), виконати вправу 3  письмово с. 79 (SB)
2)Перекласти речення на англійську мову, повторити ЛО
Переглянути відеоуроки

до 8.05

1) Продовжуємо вивчати тему 9 At the beach.  Читати і перекладати історію на с. 82
2)Виконати вправи в зошиті, с. 81-82( AB)
3) Повторити вивчений матеріал  7-9 розділи.  Записати в зошит правильні речення зі  с. 87 (SB)

 Мистецтво

до 20 березня

  • Вивчити слова пісні "Зацвіла в долині", муз. Я.Степового, сл. Т.Шевченка
  • Намалювати качечку, яка плаває (кольорові олівці)

до 27 березня

 "Зацвіла в долині" сл.Т.Шевченка, виконання

створити іграшку-оригамі: складання кумедного вовченя з паперу.

до 03 квітня

"Ой на горі жито" (українська народна пісня) - розучування

"Весна в Карпатах" намалювати (олівці, фломастери)

 

Травень

1.Зображення будиночка чарівниці Гармонії (фломастери, маркери). 

2.Створення аплікації "Сонце-господар неба"(кольоровий папір).

3.Виготовлення рамок для малюнків (картон, папір).

4.Українська народна пісня "Іди,іди,дощику..." - виконання з рухами.

5.Українська народна пісня "Ой на горі жито..."- виконання з рухами.

6.Музика і слова Н.Май "Промінчик"- виконання.

7.Слухання музичних творів(на вибір учнів).       

 Трудове (ЯДС)

до 20 березня 

Пришиваємо гудзика

 

 Інформатика  

Зошити: Відкриття 27, 28, 29 (с. 52- 57)

https://studio.code.org/s/course1 (етап 4 – лабіринт  послідовність)

Квітень

Зошит: Відкриття 30, 31, 32-33 (с. 58- 63)

http://studio.code.org/s/course1/stage/10/puzzle/1 (етап 10 - художник)

Травень

  1. Зошит: Відкриття 23, 24, 25 (завдання №2 виконати у графічному редакторі) (с. 44- 49)
  2. На ресурсі https://logiclike.com/uk виконати логічні задачі.
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY&t=33s

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

   Додаткові відео- та аудіо- матеріали, схеми, таблиці, презентації будуть надіслані у Viber

 

 

Українська мова з 06.04 по 11.04  2 класи

Записуємо рецепти. Використовуємо дієслова у різних формах.

ст.60,впр.1-4,написати рецепт улюбленої страви

Складаємо рецепти

ст.61,впр1-3 (усно)4-5 9письмово),написати розповідь « Як ми будемо готувати салат»

Складаємо розповідь

ст.62,скласти розповідь за малюнками, використовуючи слова, які вказують на послідовність подій.

Складаємо розповідь

ст.63,розрізнення вивчених частин мови(іменник, прикметник, дієслово),виконати впр.2,використовуючи пам’ятку.

Читаємо вірші про весну

ст.64-65,виразно читати, вивчити вірш напам’ять( за вибором)

Математика

Таблиця множення числа 6 (ознайомлення)

ст.111-112,виконати № 1-5

Таблиця множення числа 6 (закріплення)

ст.112,виконати № 6-8

Таблиця ділення числа 6 (ознайомлення)

ст.113,виконати №1-4

ЯДС

Хто як рухається

ст.75,читати ,відповідати на питання

Рух і здоров’я

ст.76,читати,дібрати 5 вправ, які можна зробити за 5хв.

Активний і пасивний відпочинок

ст.77,розглянути малюнки, за допомогою схеми розповісти про види відпочинку

Які рухи свідчать про пробудження природи

ст.78,прочитита та дібрати заголовки до кожної частини текстів

Виготовлення планера

ст.80(альбом «Маленький трудівничок»

Мистецтво

Прослуховування А.Вівальді « Пори року», розучування пісні

« Рушничок»

Зображення птаха, який радісно літає(лелека,акварель)

Українська мова з 21.04 по 24.04 

Ірина Адріанова. Міра для часу

ст.66,читати і переказувати, відповідати на питання

Вивчаємо календар

ст.67,виконати впр. 1-4(усно)4-5(письмово)

Котра година? Н.Забіла. Годинник

ст.68,виразно читати та інсценізувати вірші

Котра година?

ст.69,виконати впр.3-6 (усно),4-5(письмово)

Математика

Таблиця ділення числа 6 (закріплення)

ст.113-114,виконати № 5-7

Складені задачі на різницеве та кратне порівняння

ст.115,виконати № 1-2

Складені задачі на різницеве та кратне порівняння

ст.115, виконати № 3-4

ЯДС

Як тварини з’являються на світ?

ст.79,читати,вибрати дві групи тварин та порівняти їх за допомогою діаграми Венна.

Рух і час

Ст.82,читати та відповідати на питання

Календар

Ст.83,скласти календар «Дні народження учнів нашого класу, підготувати повідомлення про державні свята України

Навіщо люди подорожують

Ст.84,читити,скласти правила «Щоб подорож була безпечною»

Навіщо люди подорожують

Ст.85,читати,підготувати розповідь  про визначних мандрівників

Виготовлення Великодніх курчат

ст.85(альбом «Маленький трудівничок»

Мистецтво

Слухання А.Вівальді  Концерт № 2 «Літо», виконання пісні

« Рушничок», розучування пісні « Іди,іди дощику»

М.Приймаченко « Червоні маки», створення симетричного квітучого дива-дерева(аплікація)

 

 

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru